Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

5 Σειρές και Ταινίες για να δείτε αν λατρεύετε την μόδα

 

  Διανύοντας την τρίτη καραντίνα και κλείνοντας σχεδόν ένα χρόνο από την πρώτη, πολλοί από εμάς το πιο μοδάτο ρούχο που φοράμε τον τελευταίο καιρό είναι οι καλές μας πιτζάμες, για να πάμε από το γραφείο στον καναπέ και το αντίστροφο, ενώ τα ρούχα μας βγαίνουν από την ντουλάπα μόνο όταν έχουμε κάποιο μίτινγκ στο Zoom. Για να μην χάσουμε λοιπόν την έμπνευση μας στη διάρκεια του εγκλεισμού, ορίστε 5 σειρές και ταινίες που θα μας ταξιδέψουν στον κόσμο της μόδας και όχι μόνο.

  1.    El tiempo entre Costuras (2013-2014)

  Αυτή η ισπανικής παραγωγής σειράς αποτελεί την μεταφορά στην μικρή οθόνη του ομότιτλου βιβλίου της María Dueñas. Μέσα από την περιπετειώδη ζωή της Σίρα Κιρόγα, μιας μοδίστρας που βρίσκεται στο Μαρόκο κατά την διάρκεια του Ισπανικού Εμφυλίου και αργότερα στη Μαδρίτη στα ζοφερά χρόνια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και της δικτατορίας του Franco, περιηγούμαστε στην μόδα του μεσοπολέμου και στην διαχρονική μαροκινή αισθητική εκείνης της εποχής. Το Elt iempo entre Costuras ή αλλιώς η Μοδίστρα στα ελληνικά καταφέρνει να ξυπνά όλες τις αισθήσεις του θεατή μέσα από τα πολύχρωμα υφάσματα, τα γεωμετρικά σχέδια και φυσικά την ανατολίτικη κουλτούρα που είναι διάχυτη στα επεισόδια της σειράς.

Διαθέσιμη στο ERT flix.

2. The Great Gatsby

  H κινηματογραφική μεταφορά του Baz Luhrmann του κλασικού ομώνυμου βιβλίου του F. Scott Fitzgerald αποτελεί ύμνο στην εποχή της ποτοαπαγόρευσης στην Αμερική και την ανεπανάληπτη μόδας των “Roaring 20’s”. Φορέματα με κρόσσια (τα λεγόμενα flapperdresses), φτερά, πούλιες, στέκες, πέρλες μεταφέρουν με σχεδόν ιστορική ακρίβεια την αίγλη αυτής της εποχής. Αν εξαιρέσεις την τραγική ιστορία αγάπης του Gatsbyκαι της Daisy, τα κοστούμια αδιαμφισβήτητα κλέβουν την παράσταση και είναι υποδειγματικά σε αυτή την ταινία-σταθμό του μοντέρνου κινηματογράφου.

3. Gossip Girl

  Τι να πρωτοπεί κανείς για αυτή την εμβληματική εφηβική σειρά; Ακολουθώντας μια σκανδαλώδη παρέα εφήβων της υψηλής κοινωνίας της Νέας Υόρκης, γινόμαστε μάρτυρες ενός στυλιστικού ντελίριου των 00s αλλά και σημαντικών σχεδιαστών και οίκων της μόδας μέσα από τις απίστευτες δημιουργίες τους στην σειρά. Κοινώς, βούτυρο στο ψωμί όσων είναι λάτρεις της μόδας.

Διαθέσιμη στο Netflix

4. The Crown

  Δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα η επιτυχημένη σειρά του Netflix που αφηγείται με ζήλο τα σημαντικά γεγονότα που στιγμάτισαν τον περασμένο αιώνα την Βρετανία και τον κόσμο, με την Βασιλική οικογένεια της πρώτης στο επίκεντρο. Τόσο η επαναδημιουργία εμφανίσεων που έμειναν στην ιστορία της μόδας (όπως το νυφικό της Πριγκίπισσας Νταϊάνα αλλά και άλλες εμφανίσεις της) αλλά και το power-dressing των ανθρώπων που κυριαρχούσαν στην πολιτική ζωή της χώρας καθιστούν αυτή τη σειρά απαραίτητη στο watch-list μας.

Διαθέσιμη στο Netflix

5. Pose

  Η σειρά αυτή περιέχει αμέτρητες εμφανίσεις της underground queer σκηνής με την μόδα των 80s να επικρατεί σε όλη τη διάρκεια ενώ παράλληλα παρουσιάζει την επιδημία εκείνης της εποχής, του HIV και του AIDS. Must-watch

Διαθέσιμη στο Netflix

Συντάκτης: Χρύσα Πρίντζιου,φοιτήτρια Επικοινωνίας και ΜΜΕ.

Για να μη χάσεις το επόμενο άρθρο, ακολούθησε τώρα το @epi_pantos στο facebook/instagram.


Σχόλια

  1. Lucky Club Casino Site - Casino, Slot Machines & Games
    The Lucky Club Casino is located in Port Melbourne, luckyclub Australia and is a perfect venue for a number of gaming enthusiasts. The Lucky Club Casino is situated at the

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι λέξεις έχουν την δική τους ιστορία: κίτρινος τύπος(κιτρινισμός)

       Πολύ συχνά ερχόμαστε σε επαφή με δημοσιεύμετα σε άρθρα, περιοδικά ή στο διαδίκτυο(επί παραδείγματι άρθρα πολιτικού αντιπολιτευτικού περιεχομένου) που μπορεί να ακούσουμε να τα χαρακτηρίζουν  « κίτρινα »  ή πως πρόκειται για τον λεγόμενο  « κίτρινο τύπο » . Παρατήρησα μάλιστα πως στην σφαίρα του κιτρινισμού μπορεί πλέον να ενταχθεί και να χαρακτηριστεί ως τέτοια και μια πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή στην τηλεόραση. Γι'αυτό, λοιπόν, σήμερα θα εξετάσουμε τον  « κιτρινισμό »  ως λέξη, την ετυμολογία του, τα χαρακτηριστικά του και την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτόν.   Ο ελληνικός όρος  « κίτρινος τύπος »  είναι η ελληνική μεταφραστική απόδοση του αγγλικού όρου  « yellow journalism/yellow press » .  Ο κιτρινισμός, όπως μπορούμε να αντιληφθούμε, σχετίζεται με την δημοσιογραφία . Είναι η πρακτική της σκαναλοθηρίας, της σκόπιμα ωμής και προκλητικής προβολής ή παρουσίασης θεμάτων που εξάπτουν την περιέργεια του κοινού. Τα δημοσιεύματα που εντάσσονται στον κίτρινο τύπο δεν τηρούν τ

Βρες την κινητήριο δύναμή σου!

     Ενδεχομένως και συ είσαι ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν συνδεδεμένα τα εμπόδια με την αποτυχία. Από μικρή ηλικία έχουμε μάθει να βάζουμε την ταμπέλα της « αποτυχίας » σε οτιδήποτε απλώς δε λειτούργησε έτσι όπως το είχαμε σκεφτεί και προγραμματίσει. Το φυσικό επόμενο που προκύπτει είναι η απογοήτευση και -παράλληλα- ο τρόπος που θα την αντιμετωπίσεις θα σκιαγραφήσει την άμεση εξέλιξή σου.  Δε χρειάζεται να καταπιέζεσαι· να εκτονώνεις τα συναισθήματά σου, δε διαθέτεις κάποιο μαγικό διακόπτη για να τα ρυθμίζεις. Για το κάθε τι να παίρνεις τον χρόνο σου και να στέκεσαι κριτικά απέναντι σ’ αυτό. Αποδεσμεύσου από τη λογική της αποτυχίας, στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Π ρόκειται απλά για ένα γεγονός- μέρος της εξέλιξής σου, όχι μέρος της ταυτότητάς σου . Είναι κάτι έξω από εσένα, άρα μπορείς να το επηρεάσεις.  Είναι οκ να πάει κάτι στραβά, κανείς δεν ανέβηκε στο ποδήλατο και άρχισε να το κάνει τέλεια. Το μυαλό σου, έχοντας θέσει τα απαραίτητα πλαίσια, θα εστιάσει στο πως θα φτάσε

Jacquemus: Η επόμενη μέρα στη μόδα

  «Οι προοπτικές για την πολυτέλεια αλλάζουν και τα σύμβολα της μετατοπίζονται προς κάτι πιο απλό και λιγότερο υλιστικό. Ο καταναλωτής πλέον συνδέεται με μάρκες που έχουν παρόμοιο όραμα. Τα σύμβολα της πολυτέλειας έχουν γίνει «αξίες» και «γνώση» αντί για προϊόντα» . –Simon Porte Jacquemus Ο S.P. Jacquemus έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια αυτό που λίγοι καταφέρνουν στην μόδα: να δημιουργήσει έναν οίκο μόδας ο οποίος πολύ νωρίς απέκτησε τη δική του θέση στην γαλλική εβδομάδα μόδας δίπλα σε βαρύγδουπα ονόματα στον χώρο αυτό όπως Dior, Chanel, ενώ τα σχέδια του έχουν κατακτήσει τον κόσμο των social media με τις μισές πωλήσεις ύψους 11 εκατομμυρίων το 2018  να είναι on-line. “ Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη μεταξύ της Μασσαλίας και της Αβινιόν και μεγάλωσα περνώντας μέρες χωρίς παπούτσια παίζοντας στους κήπους εσπεριδοειδών της οικογένειάς μου .” δηλώνει ο Jacquemus, αποκαλύπτοντας τις ταπεινές του ρίζες και συγχρόνως την μεγαλύτερη πηγή έμπνευσhς για τις δημιουργίες του. Το