Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

It's movie time: Midnight in Paris

  Αν είσαι fan των ρομαντικών comedy, τότε η ταινία «Μεσάνυχτα στο Παρίσι» (Midnight in Paris, 2011) σε σενάριο και σκηνοθεσία του Woody Alen είναι ό,τι πρέπει για σένα. Το story επικεντρώνεται στον ρομαντικό χολυγουντιανό σεναριογράφο Gil Pender (Owen Wilson) που προσπαθεί να δοκιμάσει το ταλέντο και τη τύχη του ως συγγραφέας. Κατά τη διάρκεια ενός ταξιδίου διακοπών του στο Παρίσι με την αρραβωνιαστικιά του (Rachel McAdams) αποφασίζει ένα βράδυ να παραμερίσει τη παρέα του και να κάνει ο ίδιος μόνος του έναν μεταμεσονύχτιο περίπατο στην πόλη των φώτων. Έτσι, θα έρθει αντιμέτωπος με κάτι μαγικό: κάθε βράδυ με έναν μυστηριώδη τρόπο θα μεταφέρεται στο Παρίσι της δεκαετίας του 1920, την εποχή της Belle Epoque.

  Είναι μια ανάλαφρη, τρυφερή και ευχάριστη ταινία που συνδυάζει και στοχαστικό χαρακτήρα γύρω από το θέμα της αναπόλησης περασμένων χρυσών εποχών και ονείρων που έχουν πια σβήσει. Ο κεντρικός χαρακτήρας που φλερτάρει με είδωλα του παρελθόντος καταλήγει τελικά να είναι ερωτευμένος στο παρόν. Εικόνες από το αιώνια μαγευτικό και γοητευτικό Παρίσι συμπλέκονται με σημαίνουσες προσωπικό-τητες των αρχών του 20ου αιώνα. Αξιομνημόνευτο είναι και το ιδιαίτερα πρωτότυπο σενάριό του, στοιχείο που εξασφάλισε στην ταινία ένα όσκαρ και μια χρυσή σφαίρα. Είναι, επίσης, αδύνατον να μην αναφέρει κανείς την σαγηνευτική παρουσία της Marion Cotilliard.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι λέξεις έχουν την δική τους ιστορία: κίτρινος τύπος(κιτρινισμός)

       Πολύ συχνά ερχόμαστε σε επαφή με δημοσιεύμετα σε άρθρα, περιοδικά ή στο διαδίκτυο(επί παραδείγματι άρθρα πολιτικού αντιπολιτευτικού περιεχομένου) που μπορεί να ακούσουμε να τα χαρακτηρίζουν  « κίτρινα »  ή πως πρόκειται για τον λεγόμενο  « κίτρινο τύπο » . Παρατήρησα μάλιστα πως στην σφαίρα του κιτρινισμού μπορεί πλέον να ενταχθεί και να χαρακτηριστεί ως τέτοια και μια πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή στην τηλεόραση. Γι'αυτό, λοιπόν, σήμερα θα εξετάσουμε τον  « κιτρινισμό »  ως λέξη, την ετυμολογία του, τα χαρακτηριστικά του και την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτόν.   Ο ελληνικός όρος  « κίτρινος τύπος »  είναι η ελληνική μεταφραστική απόδοση του αγγλικού όρου  « yellow journalism/yellow press » .  Ο κιτρινισμός, όπως μπορούμε να αντιληφθούμε, σχετίζεται με την δημοσιογραφία . Είναι η πρακτική της σκαναλοθηρίας, της σκόπιμα ωμής και προκλητικής προβολής ή παρουσίασης θεμάτων που εξάπτουν την περιέργεια του κοινού. Τα δημοσιεύματα που εντάσσονται στον κίτρινο τύπο δεν τηρούν τ

Βρες την κινητήριο δύναμή σου!

     Ενδεχομένως και συ είσαι ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν συνδεδεμένα τα εμπόδια με την αποτυχία. Από μικρή ηλικία έχουμε μάθει να βάζουμε την ταμπέλα της « αποτυχίας » σε οτιδήποτε απλώς δε λειτούργησε έτσι όπως το είχαμε σκεφτεί και προγραμματίσει. Το φυσικό επόμενο που προκύπτει είναι η απογοήτευση και -παράλληλα- ο τρόπος που θα την αντιμετωπίσεις θα σκιαγραφήσει την άμεση εξέλιξή σου.  Δε χρειάζεται να καταπιέζεσαι· να εκτονώνεις τα συναισθήματά σου, δε διαθέτεις κάποιο μαγικό διακόπτη για να τα ρυθμίζεις. Για το κάθε τι να παίρνεις τον χρόνο σου και να στέκεσαι κριτικά απέναντι σ’ αυτό. Αποδεσμεύσου από τη λογική της αποτυχίας, στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Π ρόκειται απλά για ένα γεγονός- μέρος της εξέλιξής σου, όχι μέρος της ταυτότητάς σου . Είναι κάτι έξω από εσένα, άρα μπορείς να το επηρεάσεις.  Είναι οκ να πάει κάτι στραβά, κανείς δεν ανέβηκε στο ποδήλατο και άρχισε να το κάνει τέλεια. Το μυαλό σου, έχοντας θέσει τα απαραίτητα πλαίσια, θα εστιάσει στο πως θα φτάσε

Jacquemus: Η επόμενη μέρα στη μόδα

  «Οι προοπτικές για την πολυτέλεια αλλάζουν και τα σύμβολα της μετατοπίζονται προς κάτι πιο απλό και λιγότερο υλιστικό. Ο καταναλωτής πλέον συνδέεται με μάρκες που έχουν παρόμοιο όραμα. Τα σύμβολα της πολυτέλειας έχουν γίνει «αξίες» και «γνώση» αντί για προϊόντα» . –Simon Porte Jacquemus Ο S.P. Jacquemus έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια αυτό που λίγοι καταφέρνουν στην μόδα: να δημιουργήσει έναν οίκο μόδας ο οποίος πολύ νωρίς απέκτησε τη δική του θέση στην γαλλική εβδομάδα μόδας δίπλα σε βαρύγδουπα ονόματα στον χώρο αυτό όπως Dior, Chanel, ενώ τα σχέδια του έχουν κατακτήσει τον κόσμο των social media με τις μισές πωλήσεις ύψους 11 εκατομμυρίων το 2018  να είναι on-line. “ Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη μεταξύ της Μασσαλίας και της Αβινιόν και μεγάλωσα περνώντας μέρες χωρίς παπούτσια παίζοντας στους κήπους εσπεριδοειδών της οικογένειάς μου .” δηλώνει ο Jacquemus, αποκαλύπτοντας τις ταπεινές του ρίζες και συγχρόνως την μεγαλύτερη πηγή έμπνευσhς για τις δημιουργίες του. Το