Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Άνθρωποι που άφησαν ιστορία: Τζορτζ Ουάσιγκτον

 

✔ Ο Τζορτζ Ουάσιγκτον(George Washington 1732- 1799) υπήρξε ένας από τους ιδρυτές και ο πρώτος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής.

✔ Αρχικά δεν ήταν υπέρ της ιδέας της ανεξαρτησίας των αμερικανικών αποικιών. Όταν, όμως, οι σχέσεις αμερικανών αποίκων και Αγγλίας επιδεινώθηκαν, άρχισε να επιδεικνύει ιδιαίτερο ζήλο και αφοσίωση στην ιδέα της επανάστασης και εντάχθηκε στους ηγετικούς της κύκλους.

✔ Το 1775 στην ἐναρξη της αμερικανικής επανάστασης εξελέγη αρχιστράτηγος των επαναστατικών δυνάμεων από αντιπροσώπους των αποίκων.

✔ Δεν διέθετε πείρα σε στρατιωτικά καθήκοντα μεγάλης εμβέλειας, όπως αυτό που κλήθηκε να υπηρετἠσει. Για το λογο αυτό δέχτηκε επιθέσεις από συμπατριώτες του και επικρίσεις από ιστορικούς. Σε κάθε περίπτωση, έδειξε αποφασιστηκότητα, θάρρος, αφοσίωση και δημιούργησε έναν επαναστατικό στρατὀ πειθαρχημένο. Σημείωσε σημαντκές πολεμικές επιτυχίες με πιο αξιοσημείωτη την παρἀδοση των βρετανικών δυνάμεων στο Γιόρκταουν της Βιρτζίνια τον Οκτώβριο του 1781, σηματοδοτώντας τη λήξη του πολέμου.

✔ Ως πρόεδρος των ΗΠΑ ήταν νηφάλιος και προσεκτικός. Μολονότι η κυβέρνησή του αποτελούταν από άτομα που αντιπροσώπευαν όλες τις πολιτικές τάσεις και συχνά προέκυπταν διαφωνίες των αντιτιθέμενων παρατάξεων, ο ίδιος φρόντιζε να μην εμπλέκεται σε αυτές.

✔ Όσον αφορά στην άσκηση της εξωτερικής πολιτικής τασσόταν υπέρ της ουδετερότητας των ΗΠΑ, χωρίς να εμπλέκονται ή να αναπτύσσουν ιδιαίτερους δεσμούς με οποιαδἠποτε άλλη χώρα.

✔ Ο ίδιος ταλαιπωρούταν από οδοντικά προβλήματα(πόνοι, ουλίτιδα, δόντια που πέφτουν). Αυτό είχε ως αποτελέσμα την δημιουργία μιας απωθητικής του εικόνας. Αναπτύχθηκαν διάφορες φημολογίες γύρω από το υλικό με το οποίο ήταν κατασκευασμένη η οδοντοστοιχία του, μεταξύ αυτών το ξύλο, οστά ιπποποτάμου, ανθρώπινα δόντια, ελεφαντόδοντο, χρυσό μεταλλικό σύρμα κ.α.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι λέξεις έχουν την δική τους ιστορία: κίτρινος τύπος(κιτρινισμός)

       Πολύ συχνά ερχόμαστε σε επαφή με δημοσιεύμετα σε άρθρα, περιοδικά ή στο διαδίκτυο(επί παραδείγματι άρθρα πολιτικού αντιπολιτευτικού περιεχομένου) που μπορεί να ακούσουμε να τα χαρακτηρίζουν  « κίτρινα »  ή πως πρόκειται για τον λεγόμενο  « κίτρινο τύπο » . Παρατήρησα μάλιστα πως στην σφαίρα του κιτρινισμού μπορεί πλέον να ενταχθεί και να χαρακτηριστεί ως τέτοια και μια πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή στην τηλεόραση. Γι'αυτό, λοιπόν, σήμερα θα εξετάσουμε τον  « κιτρινισμό »  ως λέξη, την ετυμολογία του, τα χαρακτηριστικά του και την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτόν.   Ο ελληνικός όρος  « κίτρινος τύπος »  είναι η ελληνική μεταφραστική απόδοση του αγγλικού όρου  « yellow journalism/yellow press » .  Ο κιτρινισμός, όπως μπορούμε να αντιληφθούμε, σχετίζεται με την δημοσιογραφία . Είναι η πρακτική της σκαναλοθηρίας, της σκόπιμα ωμής και προκλητικής προβολής ή παρουσίασης θεμάτων που εξάπτουν την περιέργεια του κοινού. Τα δημοσιεύματα που εντάσσονται στον κίτρινο τύπο δεν τηρούν τ

Βρες την κινητήριο δύναμή σου!

     Ενδεχομένως και συ είσαι ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν συνδεδεμένα τα εμπόδια με την αποτυχία. Από μικρή ηλικία έχουμε μάθει να βάζουμε την ταμπέλα της « αποτυχίας » σε οτιδήποτε απλώς δε λειτούργησε έτσι όπως το είχαμε σκεφτεί και προγραμματίσει. Το φυσικό επόμενο που προκύπτει είναι η απογοήτευση και -παράλληλα- ο τρόπος που θα την αντιμετωπίσεις θα σκιαγραφήσει την άμεση εξέλιξή σου.  Δε χρειάζεται να καταπιέζεσαι· να εκτονώνεις τα συναισθήματά σου, δε διαθέτεις κάποιο μαγικό διακόπτη για να τα ρυθμίζεις. Για το κάθε τι να παίρνεις τον χρόνο σου και να στέκεσαι κριτικά απέναντι σ’ αυτό. Αποδεσμεύσου από τη λογική της αποτυχίας, στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Π ρόκειται απλά για ένα γεγονός- μέρος της εξέλιξής σου, όχι μέρος της ταυτότητάς σου . Είναι κάτι έξω από εσένα, άρα μπορείς να το επηρεάσεις.  Είναι οκ να πάει κάτι στραβά, κανείς δεν ανέβηκε στο ποδήλατο και άρχισε να το κάνει τέλεια. Το μυαλό σου, έχοντας θέσει τα απαραίτητα πλαίσια, θα εστιάσει στο πως θα φτάσε

Jacquemus: Η επόμενη μέρα στη μόδα

  «Οι προοπτικές για την πολυτέλεια αλλάζουν και τα σύμβολα της μετατοπίζονται προς κάτι πιο απλό και λιγότερο υλιστικό. Ο καταναλωτής πλέον συνδέεται με μάρκες που έχουν παρόμοιο όραμα. Τα σύμβολα της πολυτέλειας έχουν γίνει «αξίες» και «γνώση» αντί για προϊόντα» . –Simon Porte Jacquemus Ο S.P. Jacquemus έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια αυτό που λίγοι καταφέρνουν στην μόδα: να δημιουργήσει έναν οίκο μόδας ο οποίος πολύ νωρίς απέκτησε τη δική του θέση στην γαλλική εβδομάδα μόδας δίπλα σε βαρύγδουπα ονόματα στον χώρο αυτό όπως Dior, Chanel, ενώ τα σχέδια του έχουν κατακτήσει τον κόσμο των social media με τις μισές πωλήσεις ύψους 11 εκατομμυρίων το 2018  να είναι on-line. “ Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη μεταξύ της Μασσαλίας και της Αβινιόν και μεγάλωσα περνώντας μέρες χωρίς παπούτσια παίζοντας στους κήπους εσπεριδοειδών της οικογένειάς μου .” δηλώνει ο Jacquemus, αποκαλύπτοντας τις ταπεινές του ρίζες και συγχρόνως την μεγαλύτερη πηγή έμπνευσhς για τις δημιουργίες του. Το