Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πες το στην Betty: #1

 

Καλησπέρα honeys! Mama Batty is here! Πάμε να δούμε μερικά από τα θέματα που σας απασχολούν.

☑ Ο Α. με ρωτάει: «Εδώ και πολύ καιρό είναι μια κοπέλα, που έχω αρχίσει να νοιώθω αισθήματα για αυτήν. Το πρόβλημα είναι πως είμαστε φίλοι. Τι να κάνω, να της εξομολογηθώ τα αισθήματά μου;»

Δύσκολη κατάσταση, honey! Σου προτείνω να της αποκαλύψεις τα αισθήματά σου. Who knows? Μπορεί να νοιώθει και η ίδια κάτι για εσένα. Keep in mind πως είναι ένα ρίσκο, γιατί μπορεί να την χάσεις μετά από φίλη ή να επηρεαστεί η φιλία σας. Αλλά αφού νοιώθεις something more, ακολούθησε την καρδιά σου, baby. Η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς λένε. Take the risk, γιατί μετά θα βασανίζεσαι με το τι θα μπορούσε να είχε γίνει, αν είχες τολμήσει, και δεν πρέπει να περιοριζόμαστε από τα αν, αλλά να παλεύουμε να γίνουν όταν.

Η Κ. με ρωτάει: « Είμαι με κάποιον, αλλά νοιώθω πως ζητάμε άλλα πράγματα. Εγώ θέλω περισσότερα, αλλά εκείνος δεν είναι ξεκάθαρος. Φοβάμαι να του ανοίξω κουβέντα, γιατί δε θέλω να τον χάσω. Τι να κάνω;»

My dear A. Το ότι είμαστε μαζί με κάποιον είναι σαν ταξίδι, σαν κοινή πορεία σε αχαρτογράφητα νερά. You never know που θα καταλήξει αυτό το ταξίδι. Είναι καλό στην αρχή αυτού του ταξιδιού να κάθεσαι μαζί με τον άλλον και να σχεδιάσετε τον χάρτη, για να ξέρετε, you know, που πορεύεστε. Μη φοβάσαι να του μιλήσεις, γιατί είναι χειρότερο να πλέεις μαζί με κάποιον που έχετε άλλη κατεύθυνση από το να αποφασίσεις να χαράξεις τη δική σου πορεία και στη διάρκεια αυτής να συναντήσεις κάποιον που θέλει πραγματικά να πλεύσει μαζί σου. Talk to him yesterday!

☑ Η Ν. ρωτάει:« Μπέτυ, που μπορώ να βρω ένα υπερφανταστικό δέντρο για τα χριστούγεννα αλλά όχι πολύ ακριβό;»

Honey, μία είναι η απάντηση. Jumbo!

That’s all babies! Ραντεβού same time, next week. Στείλτε μου τι σας απασχολεί ή στο e- mail ή στο σχετικό instagram story. Και να θυμάστε: ό,τι κι αν κάνετε, σωστό ή λάθος, φροντίστε να το κάνετε με πολύ πάθος.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι λέξεις έχουν την δική τους ιστορία: κίτρινος τύπος(κιτρινισμός)

       Πολύ συχνά ερχόμαστε σε επαφή με δημοσιεύμετα σε άρθρα, περιοδικά ή στο διαδίκτυο(επί παραδείγματι άρθρα πολιτικού αντιπολιτευτικού περιεχομένου) που μπορεί να ακούσουμε να τα χαρακτηρίζουν  « κίτρινα »  ή πως πρόκειται για τον λεγόμενο  « κίτρινο τύπο » . Παρατήρησα μάλιστα πως στην σφαίρα του κιτρινισμού μπορεί πλέον να ενταχθεί και να χαρακτηριστεί ως τέτοια και μια πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή στην τηλεόραση. Γι'αυτό, λοιπόν, σήμερα θα εξετάσουμε τον  « κιτρινισμό »  ως λέξη, την ετυμολογία του, τα χαρακτηριστικά του και την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτόν.   Ο ελληνικός όρος  « κίτρινος τύπος »  είναι η ελληνική μεταφραστική απόδοση του αγγλικού όρου  « yellow journalism/yellow press » .  Ο κιτρινισμός, όπως μπορούμε να αντιληφθούμε, σχετίζεται με την δημοσιογραφία . Είναι η πρακτική της σκαναλοθηρίας, της σκόπιμα ωμής και προκλητικής προβολής ή παρουσίασης θεμάτων που εξάπτουν την περιέργεια του κοινού. Τα δημοσιεύματα που εντάσσονται στον κίτρινο τύπο δεν τηρούν τ

Βρες την κινητήριο δύναμή σου!

     Ενδεχομένως και συ είσαι ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν συνδεδεμένα τα εμπόδια με την αποτυχία. Από μικρή ηλικία έχουμε μάθει να βάζουμε την ταμπέλα της « αποτυχίας » σε οτιδήποτε απλώς δε λειτούργησε έτσι όπως το είχαμε σκεφτεί και προγραμματίσει. Το φυσικό επόμενο που προκύπτει είναι η απογοήτευση και -παράλληλα- ο τρόπος που θα την αντιμετωπίσεις θα σκιαγραφήσει την άμεση εξέλιξή σου.  Δε χρειάζεται να καταπιέζεσαι· να εκτονώνεις τα συναισθήματά σου, δε διαθέτεις κάποιο μαγικό διακόπτη για να τα ρυθμίζεις. Για το κάθε τι να παίρνεις τον χρόνο σου και να στέκεσαι κριτικά απέναντι σ’ αυτό. Αποδεσμεύσου από τη λογική της αποτυχίας, στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Π ρόκειται απλά για ένα γεγονός- μέρος της εξέλιξής σου, όχι μέρος της ταυτότητάς σου . Είναι κάτι έξω από εσένα, άρα μπορείς να το επηρεάσεις.  Είναι οκ να πάει κάτι στραβά, κανείς δεν ανέβηκε στο ποδήλατο και άρχισε να το κάνει τέλεια. Το μυαλό σου, έχοντας θέσει τα απαραίτητα πλαίσια, θα εστιάσει στο πως θα φτάσε

Jacquemus: Η επόμενη μέρα στη μόδα

  «Οι προοπτικές για την πολυτέλεια αλλάζουν και τα σύμβολα της μετατοπίζονται προς κάτι πιο απλό και λιγότερο υλιστικό. Ο καταναλωτής πλέον συνδέεται με μάρκες που έχουν παρόμοιο όραμα. Τα σύμβολα της πολυτέλειας έχουν γίνει «αξίες» και «γνώση» αντί για προϊόντα» . –Simon Porte Jacquemus Ο S.P. Jacquemus έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια αυτό που λίγοι καταφέρνουν στην μόδα: να δημιουργήσει έναν οίκο μόδας ο οποίος πολύ νωρίς απέκτησε τη δική του θέση στην γαλλική εβδομάδα μόδας δίπλα σε βαρύγδουπα ονόματα στον χώρο αυτό όπως Dior, Chanel, ενώ τα σχέδια του έχουν κατακτήσει τον κόσμο των social media με τις μισές πωλήσεις ύψους 11 εκατομμυρίων το 2018  να είναι on-line. “ Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη μεταξύ της Μασσαλίας και της Αβινιόν και μεγάλωσα περνώντας μέρες χωρίς παπούτσια παίζοντας στους κήπους εσπεριδοειδών της οικογένειάς μου .” δηλώνει ο Jacquemus, αποκαλύπτοντας τις ταπεινές του ρίζες και συγχρόνως την μεγαλύτερη πηγή έμπνευσhς για τις δημιουργίες του. Το