Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

It's movie time: Marriage Story


  Το Marriage Story(Ιστορία Γάμου, 2019) σε σκηνοθεσία του Νόα Μπάουμπακ αποτελεί μια ιδανική επιλογή για δραματική ταινία. Παρακολουθούμε ένα παντρεμένο ζευγάρι που βρίσκεται σε διαδικασία διαζυγίου και, ενώ η σχέση τους καταρρέει, καταβάλλουν κάθε προσπάθεια να προστατέψουν το παιδί τους από τον χωρισμό. Η Νικόλ(Σκάρλετ Τζοχάνσον) είναι μία πολλά υποσχόμενη ηθοποιός, μεγαλωμένη στο Λος Άντζελες, που ερωτεύεται και τελικά ακολουθεί στην Νέα Υόρκη τον θεατρικό σκηνοθέτη και σύζυγό της Τσάρλι(Άνταμ Ντράιβερ). Εκεί καταφέρνει να καταξιωθεί, μεγαλώνει τον γιο της και φαινομενικά όλα δείχνουν κα-λά, όταν εκείνη ζητά διαζύγιο. Οι αρχικά φιλικές διαθέσεις της τελικά καταλήγουν επιθετικές από τη στιγμή που μετακομίζει πάλι πίσω στην δυτική ακτή και προσλαμ-βάνει μία ιδιαίτερα ικανή και σκληροπυρηνική δικηγόρο(Λόρα Ντερν).

    Η ταινία κατά τη γνώμη μου καταφέρνει να κρατήσει τις ισορροπίες προβάλλοντας εξίσου και τις δύο αντιμαχόμενες πλευρές χωρίς να γίνεται μεροληπτική υπέρ της υιοθέτησης της μίας ή της άλλης μεριάς. Νομίζω πως επιτυγχάνεται μια ευαίσθητη και γεμάτη ανθρωπιά ματιά στην απώλεια της οικειότητας και της χημείας ενός ζευγαριού, που τελικά μετατρέπεται στο τέλος του έρωτα και στην κατάρρευση της ίδιας της σχέσης. Ο ίδιος ο σκηνοθέτης άντλησε μαρτυρίες και πήρε συνεντεύξεις τόσο από οικείους και φίλους του, όσο και από νομικούς, για να εμβαθύνει στο θέμα.

   Φυσικά πρέπει να τονιστούν οι οσκαρικές και συγκλονιστικές ερμηνείες των δύο πρωταγωνιστών, ενώ εξαιρετική είναι και η Λόρα Ντερν στον ρόλο της σκληρής δικηγόρου, για τον οποίο και απέσπασε το Όσκαρ Β΄γυναικείου καλύτερου ρόλου. Ειδικότερα, η Τζοχάνσον καταφέρνει να εμπλουτίσει το ρεπερτόριό της και να απεμπλακεί από το μοτίβο της σέξυ μοιραίας γυναίκας, το οποίο έχουμε συνηθίσει να ενσαρκώνει. Από κάθε άποψη είναι μια ταινία που αξίζει να δει κανείς.




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι λέξεις έχουν την δική τους ιστορία: κίτρινος τύπος(κιτρινισμός)

       Πολύ συχνά ερχόμαστε σε επαφή με δημοσιεύμετα σε άρθρα, περιοδικά ή στο διαδίκτυο(επί παραδείγματι άρθρα πολιτικού αντιπολιτευτικού περιεχομένου) που μπορεί να ακούσουμε να τα χαρακτηρίζουν  « κίτρινα »  ή πως πρόκειται για τον λεγόμενο  « κίτρινο τύπο » . Παρατήρησα μάλιστα πως στην σφαίρα του κιτρινισμού μπορεί πλέον να ενταχθεί και να χαρακτηριστεί ως τέτοια και μια πρωινή ή μεσημεριανή εκπομπή στην τηλεόραση. Γι'αυτό, λοιπόν, σήμερα θα εξετάσουμε τον  « κιτρινισμό »  ως λέξη, την ετυμολογία του, τα χαρακτηριστικά του και την ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτόν.   Ο ελληνικός όρος  « κίτρινος τύπος »  είναι η ελληνική μεταφραστική απόδοση του αγγλικού όρου  « yellow journalism/yellow press » .  Ο κιτρινισμός, όπως μπορούμε να αντιληφθούμε, σχετίζεται με την δημοσιογραφία . Είναι η πρακτική της σκαναλοθηρίας, της σκόπιμα ωμής και προκλητικής προβολής ή παρουσίασης θεμάτων που εξάπτουν την περιέργεια του κοινού. Τα δημοσιεύματα που εντάσσονται στον κίτρινο τύπο δεν τηρούν τ

Βρες την κινητήριο δύναμή σου!

     Ενδεχομένως και συ είσαι ανάμεσα σ’ αυτούς που έχουν συνδεδεμένα τα εμπόδια με την αποτυχία. Από μικρή ηλικία έχουμε μάθει να βάζουμε την ταμπέλα της « αποτυχίας » σε οτιδήποτε απλώς δε λειτούργησε έτσι όπως το είχαμε σκεφτεί και προγραμματίσει. Το φυσικό επόμενο που προκύπτει είναι η απογοήτευση και -παράλληλα- ο τρόπος που θα την αντιμετωπίσεις θα σκιαγραφήσει την άμεση εξέλιξή σου.  Δε χρειάζεται να καταπιέζεσαι· να εκτονώνεις τα συναισθήματά σου, δε διαθέτεις κάποιο μαγικό διακόπτη για να τα ρυθμίζεις. Για το κάθε τι να παίρνεις τον χρόνο σου και να στέκεσαι κριτικά απέναντι σ’ αυτό. Αποδεσμεύσου από τη λογική της αποτυχίας, στην πραγματικότητα δεν υφίσταται. Π ρόκειται απλά για ένα γεγονός- μέρος της εξέλιξής σου, όχι μέρος της ταυτότητάς σου . Είναι κάτι έξω από εσένα, άρα μπορείς να το επηρεάσεις.  Είναι οκ να πάει κάτι στραβά, κανείς δεν ανέβηκε στο ποδήλατο και άρχισε να το κάνει τέλεια. Το μυαλό σου, έχοντας θέσει τα απαραίτητα πλαίσια, θα εστιάσει στο πως θα φτάσε

Jacquemus: Η επόμενη μέρα στη μόδα

  «Οι προοπτικές για την πολυτέλεια αλλάζουν και τα σύμβολα της μετατοπίζονται προς κάτι πιο απλό και λιγότερο υλιστικό. Ο καταναλωτής πλέον συνδέεται με μάρκες που έχουν παρόμοιο όραμα. Τα σύμβολα της πολυτέλειας έχουν γίνει «αξίες» και «γνώση» αντί για προϊόντα» . –Simon Porte Jacquemus Ο S.P. Jacquemus έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια αυτό που λίγοι καταφέρνουν στην μόδα: να δημιουργήσει έναν οίκο μόδας ο οποίος πολύ νωρίς απέκτησε τη δική του θέση στην γαλλική εβδομάδα μόδας δίπλα σε βαρύγδουπα ονόματα στον χώρο αυτό όπως Dior, Chanel, ενώ τα σχέδια του έχουν κατακτήσει τον κόσμο των social media με τις μισές πωλήσεις ύψους 11 εκατομμυρίων το 2018  να είναι on-line. “ Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη μεταξύ της Μασσαλίας και της Αβινιόν και μεγάλωσα περνώντας μέρες χωρίς παπούτσια παίζοντας στους κήπους εσπεριδοειδών της οικογένειάς μου .” δηλώνει ο Jacquemus, αποκαλύπτοντας τις ταπεινές του ρίζες και συγχρόνως την μεγαλύτερη πηγή έμπνευσhς για τις δημιουργίες του. Το